S5 Paradigm Shift - шаблон joomla Книги

  • عضويت

ما کارکنان شهرداری خدمتگزار مردم در حوزه مدیریت شهری بوده و اصول رفتاری و ارزش های اخالقی زیر را باور داشته و برای تحقق و نهادینه شدن آن از هیچ کوششی دریغ نخواهیم نمود.

1 ـ شهروند مداری، احترام و تکریم ارباب رجوع و تحقق خواسته های قانونی آنان با صحت، دقت، سرعت، بی طرفی ، شفافیت و بدون تشریفات زائد اداری و تحمیل هزینه اضافی .

2 ـ رعایت نظم،آراستگی پوشش ظاهری منطبق باارزشهای دینی وعرف جامعه وپیراستگی محیط کار.

3 ـ رعایت اصول قانونگرایی ، وجدان کاری، تعهد سازمانی ، پاسخگویی ، مسئولیت پذیری و عدم سوء استفاده از موقعیت شغلی.

4 ـ امانتداری، حفظ اسرار و اطالعات ارباب رجوع و شهرداری و رعایت منافع و حقوق نسل های حال و آینده در انجام تمامی وظایف و اتخاذ تصمیمات.

5 ـ پایبندی به ارزش های اخالقی در ارتباطات و تعامالت فردی و سازمانی با توجه به اصول صداقت، صراحت ، صمیمیت و قدردانی و پرهیز از شایعه سازی، تهمت، غیبت، خبرچینی.

6 ـ مشارکت جویی، انتقادپذیری و انتقال دانش، تجربه و مهارت ها به همکاران در راستانی ارتقای توانمندی های آنان.

7 ـ صرفه جویی ، حفظ بیت المال و جلوگیری از اسراف و مصرف بیهود امکانات و اموال شهرداری.

8 ـ کوشش مداوم برای ارتقاء دانش و مهارت های شغلی و مطالعه، تحقیق، نوآوری و خالقیت در انجام وظایف و ارائه خدمات.

9 ـ وقت شناسی در انجام وظایف و پاس داشتن وقت همکاران و ارباب رجوع.

ستاد طرح تکریم مردم و جلب رضایت ارباب رجوع شهرداری سلطان آباد